مشاهده و انتخاب فهرست مطالب سایت
بهترین-مرکز-رادیوتراپی-در-تهران

بهترین مرکز رادیوتراپی در تهران و مجهزترین مرکز پرتودرمانی | لیست مراکز

درمان سرطان های بدخیم و کُشنده، توسط پرتودرمانی که یک روش موثر و غیر تهاجمی است، انجام می شود. رادیوتراپی (پرتو درمانی) در بهترین مرکز پرتودرمانی از طریق دستگاه های تابنده اشعه صورت می گیرد و می توان انواع سرطان ها از جمله سرطان ریه، سرطان سینه، سرطان پروستات، سرطان روده و… را با این روش درمان نمود.

بهترین مرکز رادیوتراپی در تهران و مجهزترین مرکز پرتودرمانی جاییست که متخصص پرتودرمانیِ با تجربه حضور دارد و به وسیله تجهیزات پیشرفته موجود در مرکز رادیوتراپی، انواع سرطان ها را درمان می کند. لیست مراکز رادیوتراپی در تهران (پرتودرمانی) در این مقاله به شما ارایه میشود.

اگر مبتلا به سرطان هستید، حتماً این سوال برای شما هم وجود دارد که بهترین مرکز رادیوتراپی در تهران و مجهزترین مرکز پرتودرمانی کجاست؟

لیست یهترین مراکز رادیوتراپی در تهران

1- کلینیک رادیوتراپی انکولوژی دکتر خوشبخت

استفاده از تجهیزات و روش های درمانی پیشرفته

کلینیک رادیوتراپی و مرکز پرتودرمانی دکتر خوشبخت، از پیشرفته ترین کلینیک های درمان سرطان و بهترین مرکز رادیوتراپی تهران است. در کلینیک دکتر خوشبخت از جدیدترین روش های درمانی روز دنیا استفاده می شود و تجهیزات پرتودرمانی در بالاترین سطح استاندارد قرار دارند.

متدهای جدید به گونه ای طراحی شده اند که با وجود از بین بردن تومور، کمترین آسیب را به بافت سالم وارد می کنند. در واقع هر چه دقت دستگاه در از بین بردن تومور بیشتر باشد، درمان سرطان هدفمند خواهد بود و در نتیجه آسیب به بافت سالم کاهش می یابد.

از تکنیک های جدید که دقت بسیار بالایی (در حد میلی متر) در درمان انواع سرطان دارند و در کلینیک دکتر خوشبخت مورد استفاده هستند، می توان به تکنیک توموتراپی، IMRT، و SRS (توسط امواج ایکس و گاما) اشاره کرد. تکنیک IMRT از جدیدترین روش های پرتودرمانی است که تاثیر شگفت انگیزی در درمان بیماران سرطانی داشته. IMRT بر DNA سلول های سرطانی اثر سوء گذاشته و با ایجاد اختلال، مانع پیشرفت و گسترش بافت های سرطانی می شود. مزیت مهم تکنیک IMRT درمان سرطان هایی است که از حساسیت بیشتری برخوردارند. از جمله این سرطان ها می توان به سرطان سر و گردن و تومورهای مغزی و یا سرطان دستگاه گوارش اشاره کرد.

در کلینیک دکتر خوشبخت، به عنوان بهترین مرکز رادیوتراپی در تهران و مجهزترین مرکز پرتودرمانی، علاوه بر تکنیک های سه بعدی، SRS و… از IMRT به عنوان یکی از روش های موثر درمان سرطان استفاده می شود.

دستگاه varian true beam  انقلابی در پرتودرمانی.

دستگاه varian truebeam انقلابی در پرتودرمانی.

دستگاه شتاب دهنده خطی، اصلی ترین دستگاه در مراکز پرتودرمانی.

پزشک درمانگر مرکز رادیوتراپی دکتر خوشبخت

این مرکز پرتودرمانی، مستقیماً زیر نظر دکتر هلاله خوشبخت اداره می شود و درمانگر اصلی کلینیک نیز خود ایشان هستند.

دکتر خوشبخت متخصص سرطان در شاخه رادیوتراپی انکولوژی، از باتجربه ترین پزشکان در زمینه درمان سرطان است. سالهاست دکتر خوشبخت در حیطه کنترل و درمان سرطان فعالیت می کند و بیماران زیادی با رادیوتراپی به طور کامل بهبود یافته اند.

از ابتدای سال 1400 تاکنون بیش از 5000 بیمار مبتلا به سرطان تحت نظر دکتر خوشبخت تحت درمان قرار گرفته اند. در بین مراجعین، بالغ بر 4850 نفر به بهبودی کامل دست یافته اند و سرطان و مخصوصا درمان تومور مغزی در آنها ریشه کن شده است! این آمار نشان از تجربه و مهارت بالا و برخورداری از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته پرتودرمانی دارد.

دکتر هلاله خوشبخت همواره تلاش خود را برای بالا بردن سطح آگاهی افراد جامعه نسبت به سرطان داشته است. او در کنار درمان فیزیکی بیمار، بُعد روانشناختی را از اصول مهم معالجه سرطان در نظر می گیرد.

دکتر هلاله خوشبخت متخصص سرطان

دکتر هلاله خوشبخت متخصص سرطان و رادیوتراپی و انکولوژی.

خدمات ارائه شده توسط مرکز رادیوتراپی دکتر هلاله خوشبخت

ویژگی مهم بهترین مرکز رادیوتراپی در تهران و مجهزترین مرکز پرتودرمانی برخورداری از خدمات بیمه ای است. مرکز رادیوتراپی دکتر هلاله خوشبخت، طرف قرارداد با انواع بیمه های درمانی بوده و بیماران از این بابت مشکلی نخواهند داشت. هزینه جلسات رادیوتراپی نیز با توجه به تعداد جلسات مورد نیاز، اسکن و تصویربرداری و… تعیین می شود.

مشاوره آنلاین سرطان از جمله خدماتیست که مرکز پرتودرمانی دکتر خوشبخت ارائه می دهد. بدین طریق بیماران در سریع ترین زمان سوالات خود را به صورت مستقیم با دکتر مطرح می کنند. همچنین امکان نوبت دهی آنلاین از کلینیک دکتر خوشبخت وجود دارد.

اطلاعات تماس و آدرس کلینیک دکتر خوشبخت

کلینیک دکتر خوشبخت به عنوان بهترین مرکز رادیوتراپی در تهران و مجهزترین مرکز پرتودرمانی در خیابان بهشتی، روبروی درب مترو سهروردی، پلاک 155، واحد 4 واقع شده.

شماره های تماس جهت رزرو نوبت یا کسب اطلاعات بیشتر در خصوص رادیوتراپی: 02188856300 و 09192501440

2- مرکز رادیوتراپی روشنا

تجهیزات و روش های درمانی پیشرفته و به روز

هنگامی که به دنبال یافتن بهترین مرکز رادیوتراپی در تهران و مجهزترین مرکز پرتودرمانی هستید، حتماً نام مرکز روشنا را خواهید شنید. این مرکز، از اولین کلینیک های فوق تخصصی سرطان در کشور است و به صورت خصوصی اداره می شود.

کلینیک سرطان روشنا از جدیدترین تجهیزات رادیوتراپی برخوردار است و تمام دستگاه های این مرکز مطابق استانداردهای بین المللی ساخته شده اند. دکتر هلاله خوشبخت یکی از سهامداران این مرکز رادیوتراپی میباشد.

روش های درمانی مورد استفاده در کلینیک روشنا طبق آخرین دستاوردهای علمی دنیا هستند. در واقع این مرکز در نحوه درمان سرطان، با کشورهای آلمان، سوئیس و هندوستان تفاوت چندانی ندارد.

مرکز رادیوتراپی روشنا دارای دو دستگاه پیشرفته شتاب دهنده از نسل C شرکت VARIAN  است. دستگاه های شتاب دهنده از اجزای اصلی مراکز رادیوتراپی هستند و درمان انواع تومورها توسط این تجهیزات صورت می گیرد. شتاب دهنده نسل C، پرتو را در سه سطح انرژی به ناحیه درگیر می تاباند و کمترین آسیب به بافت سالم وارد می شود.

نرم افزار طراحی درمان در مرکز پرتودرمانی روشنا جدیدترین نسخه ECLIPSE  است. این نرم افزار دقیق ترین محاسبات را برای به کارگیری روش های درمانی همچون IMRT، 3CRT، VMAT، TSET و IGRT  ارائه می دهد. روش درمانی TSET و VMAT در مراکز معدودی در کشور انجام می شوند که خوشبختانه کلینیک رادیوتراپی روشنا یکی از آنهاست. سایر تجهیزات تصویربرداری و ابزارهای کمکی درمان سرطان در مرکز رادیوتراپی روشنا کاملاً جدید بوده و ساخت شرکت های برند دنیا هستند.

پزشک درمانگر مرکز رادیوتراپی روشنا

کلینیک روشنا به عنوان بهترین مرکز رادیوتراپی در تهران و مجهزترین مرکز پرتودرمانی، از حضور 10 متخصص و فوق تخصص آنکولوژی بهره می برد. دکتر هلاله خوشبخت با 20 سال سابقه در درمان انواع سرطان از درمانگران اصلی کلینیک روشنا است. دکتر خوشبخت به روش پرتو درمانی، تاکنون جان هزاران بیمار سرطانی را از مرگ نجات داده و از رادیو انکولوژیست های مطرح در سطح کشور به شمار می رود.

خدمات و امکانات مرکز رادیوتراپی روشنا

بهترین مرکز رادیوتراپی در تهران و مجهزترین مرکز پرتودرمانی لازم است خدمات بیمه ای مناسبی ارائه دهد. کلینیک سرطان روشنا با همه بیمه های درمانی پایه و تکمیلی دارای قرارداد است.

مرکز رادیوتراپی روشنا همه امکانات لازم برای رفاه حال بیماران و همراهان آنها را فراهم نموده. ساختمان کلینیک در یازده طبقه ساخته شده و وسعت آن 348 متر مربع است. دسترسی مناسب به محل کلینیک، محوطه نسبتاً بزرگ، آسانسور، داروخانه، آزمایشگاه، مرکز تصویربرداری پیشرفته و… از جمله امکانات این مرکز هستند.

علاوه بر پزشکان، پرسنل کلینیک مهارت بالایی در انجام وظایف خود دارند و در برخورد با بیماران ملاحظات لازم را در نظر می گیرند.

کلینیک روشنا از بهترین مراکز درمان سرطان در شهر تهران است

کلینیک روشنا از بهترین مراکز درمان سرطان در شهر تهران است

اطلاعات تماس و آدرس کلینیک روشنا

مرکز رادیوتراپی روشنا در تهران، فلکه دوم صادقیه، بلوار شهدای صادقیه، خیابان پرویز، پلاک 15 قرار دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مرکز پرتودرمانی روشنا با شماره 02188856300 – خانم روشنی –  تماس بگیرید.

بهترین متخصص تارگت تراپی و هدف درمانی سرطان در تهران

 3– مرکز رادیوتراپی پردیس نور نیلو

استفاده از تجهیزات و روش های درمانی پیشرفته 

پردیس نور نیلو بهترین مرکز رادیوتراپی در تهران و مجهزترین مرکز پرتودرمانی است که خدمات تصویربرداری، شیمی درمانی و پرتودرمانی را ارائه می دهد.

کلینیک پرتودرمانی این مرکز شامل دو بخش توموتراپی و رادیوتراپی است. توموتراپی، نوعی رادیوتراپی در سطح پیشرفته می باشد که توسط خانم دکتر هلاله خوشبخت انجام میشود. دستگاه مورد استفاده برای توموتراپی از آخرین فناوری های روز دنیا برخوردار است و پیچیدگی آن بیشتر از سایر تجهیزات درمانی سرطان می باشد.

تکنیک های رادیوسرجری یا SBRT و SRS توسط دستگاه توموتراپی در کلینیک نور نیلو پاسداران اجرا می شوند. اثر بخشی مثبت SBRT  روی چند مورد بیمار دارای سرطان کبد و ریه تحت معالجه کلینیک پردیس نور نیلو مشاهده شده است. این تکنیک ها به جلسات کمتری نیاز دارند؛ در نتیجه هزینه های درمانی، هزینه های جانبی و مشکلات رفت و آمد کاهش می یابد.

بخش دیگر مرکز پرتودرمانی پردیس نور نیلو پاسداران، رادیوتراپی است. در بخش رادیوتراپی توسط دستگاه های پیشرفته و مجهز، پرتوهای پُرانرژی گاما، ایکس و الکترون به ناحیه درگیر تابیده می شوند.

پرتودرمانی ممکن است همراه با شیمی درمانی انجام شود و یا بعد و قبل از جراحی برای کوچک نمودن تومور مورد استفاده قرار گیرد. این روش در مرکز رادیوتراپی پردیس نور نیلو با دقت و دوز مناسب بکار گرفته می شود تا سلول های سرطانی از بین بروند.

کلینیک جامع تصویربرداری پردیس نور نیلو

کلینیک جامع تصویربرداری پردیس نور نیلو

متخصص رادیو انکولوژی در مرکز رادیوتراپی پردیس نور نیلو

پردیس نور نیلو، بهترین مرکز رادیوتراپی در تهران و مجهزترین مرکز پرتودرمانی، با چند متخصص مطرح در زمینه رادیوانکولوژی همکاری می کند.

دکتر هلاله خوشبخت یکی از متخصصین پرتودرمانی خوش نام و با تجربه در شعبه پاسداران مرکز درمانی پردیس نور نیلو است. دکتر خوشبخت فارغ التحصیل رشته رادیوتراپی آنکولوژی از دانشگاه علوم پزشکی تهران و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران است. مهارت دکتر هلاله خوشبخت در درمان سرطان های خاص مانند سرطان تخمدان، مری، سینه، روده، سارکوم، پروستات، تومورهای بدخیم سر و گردن و… همواره او را در صدر بهترین متخصصین رادیوتراپی کشور قرار داده است.

خدمات ارائه شده در کلینیک سرطان پردیس نور نیلو

مرکز پرتودرمانی پردیس نور نیلو پاسداران با بیمه تامین اجتماعی، خدمات روستایی، نیروهای مسلح، خدمات درمانی و بیمه های تکمیلی معتبر، دارای قرارداد است.

مرکز پرتودرمانی پردیس نور نیلو، خدمات تصویربرداری را در سطح ایده آل به مراجعین ارائه می دهد. گزارشات تصویربرداری علاوه بر پاکت های مخصوص، در قالب نرم افزار نیز به بیماران تحویل داده می شوند. سیستم نوبت دهی به دو صورت آنلاین و تلفنی است و امکان ارسال پیامک به بیماران برای دریافت گزارشات پزشکی وجود دارد.

فضای کلینیک پردیس نور نیلو مطابق استانداردهای روز دنیا ساخته شده تا رضایت مراجعین را جلب نماید. دکوراسیون منحصر به فرد، لابی های جداگانه برای هر بخش، استفاده از رنگ های آرام بخش و سایر امکانات رفاهی را می توان در این مرکز مشاهده نمود.

فضای داخلی کلینیک پردیس نور نیلو

فضای داخلی کلینیک پردیس نور نیلو

اطلاعات تماس و آدرس کلینیک پردیس نور نیلو پاسداران

بهترین مرکز رادیوتراپی در تهران و مجهزترین مرکز پرتودرمانی در پاسداران، بوستان دوم، نبش خیابان فرخی یزدی و گیلان، پلاک ۳۰، به نام کلینیک پردیس نور نیلو قرار دارد.

مراجعین محترم جهت کسب اطلاعات در خصوص کلینیک رادیوتراپی در نور نیلو پاسداران وانجام کلیه امور مربوط به درمان قطعی سرطان تحت نظر خانم دکتر خوشبخت و اخذ نوبت با شماره 02188856300 – خانم روشنی – تماس حاصل فرمایند.

4- مرکز رادیوتراپی بیمارستان پیامبران

استفاده از تجهیزات پیشرفته و روش های درمانی به روز

بیمارستان پیامبران، به عنوان بهترین مرکز رادیوتراپی در تهران و مجهزترین مرکز پرتودرمانی در سال 1381 فعالیت خود را آغاز نمود. البته این بیمارستان بخش های مختلفی دارد که پرتو درمانی در طبقه دوم این مجموعه، یکی از آنهاست.

مرکز پرتودرمانی بیمارستان پیامبران از دستگاه های به روز رادیوتراپی برخوردار است که عبارتند از: دو دستگاه شتاب دهنده خطی، یک دستگاه CT سیمولاتور، نرم افزارهای پیشرفته طراحی درمان، کامپیوترهای به روز و جدیدترین دستگاه های تصویربرداری.

دستگاه  CT-simulator مجهز به لیزرهای پیشرفته با دقت بسیار بالاست. از این دستگاه در مرحله اول رادیوتراپی به منظور شبیه سازی درمان استفاده می شود. CT-simulator قابلیت علامت گذاری دقیق روی بدن بیمار سرطانی را دارد. با این کار بیمار آمادگی لازم برای شروع جلسات رادیوتراپی را به دست آورده و دقیقاً روی قسمت های علامت گذاری شده تحت پرتودرمانی قرار خواهد گرفت.

شتاب دهنده خطی، اصلی ترین دستگاه پرتودرمانی است که پرتوهای الکترونی در گستره انرژی پایین تا انرژی بالا را به بافت سرطانی می تاباند. دستگاه شتاب دهنده خطی بیمارستان پیامبران، گستره وسیعی از انرژی را دربر می گیرد و امکان پیاده سازی تکنیک های جدید درمانی را دارد.

بیمارستان پیامبران مجهز به دستگاه شتاب دهنده خطی، دستگاه CT سیمولاتور و جدیدترین دستگاه های تصویربرداری است.

بیمارستان پیامبران مجهز به دستگاه شتاب دهنده خطی، دستگاه CT سیمولاتور و جدیدترین دستگاه های تصویربرداری است.

متخصصین رادیوتراپی و پرسنل مرکز سرطان بیمارستان پیامبران

در بهترین مرکز رادیوتراپی در تهران و مجهزترین مرکز پرتودرمانی، گروهی از متخصصین رادیوانکولوژی، فیزیسیست و رادیوتراپیست ها فعالیت می کنند.

خانم دکتر هلاله خوشبخت به عنوان متخصص رادیوانکولوژی از پزشکان حاذق بیمارستان پیامبران است. دکتر خوشبخت با بررسی اولیه شرایط بیمار و تشخیص سرطان، درمان به روش رادیوتراپی را آغاز می کند. تصاویر سیتی سیمولاتور ناحیه دقیق، جهت درمان را نشان می دهند و بدین ترتیب تعداد جلسات پرتو درمانی مشخص خواهد شد. دکتر خوشبخت به عنوان متخصص رادیوانکولوژی، نقشه دقیق درمان، دوز مناسب پرتوها و تعداد جلسات را به متخصص فیزیک رادیوتراپی (فیزیسیست) ارائه می دهد.

فیزیسیست، جهت مناسب اشعه، میزان دقیق دوز دریافتی و سایر شرایط را مشخص می کند و بدین ترتیب طرح نهایی درمان آماده خواهد شد. طرح نهایی درمان در اختیار رادیوتراپیست قرار می گیرد و درمان روزانه توسط او انجام می شود.

خدمات و امکانات رفاهی بخش رادیو انکولوژی بیمارستان پیامبران 

بهترین مرکز رادیوتراپی در تهران و مجهزترین مرکز پرتودرمانی طرف قرارداد با بیمه های تامین اجتماعی، نیروهای مسلح، بیمه سلامت، بیمه کارکنان صنعت نفت و بیمه های تکمیلی از جمله بیمه نوین، کوثر، سینا، ایران، آسیا، آتیه، البرز، معلم، سامان، تعاون و رازی است.

پذیرش و نوبت دهی سریع، دسترسی راحت به مکان بیمارستان، داشتن چند پارکینگ و لابی مجهز، اطلاع رسانی دقیق و به موقع به بیماران و… از امکانات این بیمارستان به شمار می روند. خدمات ویژه بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی پیامبران شامل اقامت همراهان بیمار در سوییت های مجهز بیمارستان، سالن های ورزشی، آب درمانی و برگزاری همایش های رایگان در حوزه سلامت هستند.

اطلاعات تماس و آدرس بیمارستان پیامبران

بهترین مرکز رادیوتراپی در تهران و مجهزترین مرکز پرتودرمانی در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت الله کاشانی، بلوار اباذر واقع شده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مرکز پرتودرمانی پیامبران با شماره 02188856300 – خانم روشنی –  تماس بگیرید.

رادیوتراپی بیمارستان پیامبران

رادیوتراپی بیمارستان پیامبران

5- مرکز رادیوتراپی بیمارستان سلامت فردا

استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های پرتودرمانی و تصویربرداری

در بیمارستان سلامت فردا به عنوان مرکز پرتودرمانی در تهران، دستگاه شتابدهنده خطی با جدیدترین تکنولوژی مورد استفاده است. دستگاه های رادیوتراپی واقع در این مرکز قابلیت اجرای تکنیک های جدید پرتو درمانی را دارند. سیستم طراحی درمانِ رادیوتراپی، طبق آخرین متدهای پزشکی اروپا برنامه ریزی می شود تا با بیشترین دقت، تومورها را از بین ببرد. به دلیل استفاده از تجهیزات استاندارد و پیشرفته و از همه مهمتر طراحی درمان مناسب توسط تیم حرفه ای پزشکان، بیمارستان سلامت فردا در 27 سال گذشته تا به امروز به عنوان بهترین بیمارستان بین المللی درمان سرطان شناخته می شود.

بخش تصویربرداری بیمارستان سلامت فردا خدمات ام آر آی 1.5 تسلا، سی تی اسکن اسپیرال مولتی اسلایس 16، فلوروسکوپی و رادیوگرافی فول دیجیتال، انواع سونوگرافی، سنجش تراکم استخوان سه بعدی و ماموگرافی تمام دیجیتال را ارائه می دهد.

بیمارستان سلامت فردا مجهز به دستگاه های به روز تصویربرداری و رادیوتراپی است.

بیمارستان سلامت فردا مجهز به دستگاه های به روز تصویربرداری و رادیوتراپی است.

متخصصین سرطان و پرسنل بیمارستان سلامت فردا

دکتر هلاله خوشبخت در کنار تیم رادیوانکولوژی بیمارستان فوق تخصصی سلامت فردا، از بهترین متخصصین پرتودرمانی فعال در این مرکز می باشد. دکتر خوشبخت تجربه های موفق بسیاری در زمینه درمان انواع سرطان، از جمله سرطان سینه، سر و گردن، پروستات، رکتوم، معده و… دارد. دکتر خوشبخت آخرین تکنیک های رادیوتراپی را برای از بین بردن تومورهای سرطانی به کار می گیرد و با مهارت بالای او، کمترین آسیب به بافت سالم بیمار وارد می شود. علاوه بر تیم پزشکی رادیوتراپی، فیزیسیست ها و رادیوتراپیست های بیمارستان سلامت فردا نیز از مهارت و تجربه بالایی برخوردار هستند.

خدمات و امکانات مرکز پرتودرمانی بیمارستان سلامت فردا

بیمارستان سلامت فردا در ارائه خدمات بیمه ای است. این بیمارستان طرف قرارداد با بیمه های پایه تامین اجتماعی و خدمات درمانی می باشد. همچنین بیمه های خدمات هوایی سامان، بیمه بازنشستگان نفت، بیمه دی، بیمه نیروهای مسلح، بیمه ایران، بیمه آسیا، بیمه دانا، بیمه نوین، بیمه رازی و دیگر بیمه های تکمیلی معتبر را تحت پوشش قرار می دهد.

بیمارستان سلامت فردا مجهز به داروخانه، فیزیوتراپی، آزمایشگاه و مرکز تصویربرداری با آخرین دستگاه های پیشرفته است. دسترسی آسان به محل بیمارستان، وسعت مناسب، لابی مجهز، محوطه داخلی با دکوراسیون شیک و کافی شاپ از دیگر امکانات بیمارستان سلامت فردا هستند.

مرکز رادیوتراپی بیمارستان سلامت فردا خدمات آنلاین خود را در قالب نوبت دهی، دریافت جواب آزمایش و تصویربرداری اینترنتی به مراجعین ارائه می دهد.

اطلاعات تماس و آدرس بیمارستان سلامت فردا

یکی از بهترین مراکز  به نام بیمارستان سلامت فردا در بلوار اشرفی اصفهانی، منطقه باغ فیض، خیابان ناطق نوری، پلاک 48 قرار دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مرکز پرتودرمانی سلامت فردا با شماره 02188856300 – خانم روشنی –  تماس بگیرید.

ارتباط با خانم دکتر خوشبخت 09192501440

بهترین مرکز رادیوتراپی تهران نی نی سایت

در نی نی سایت لیست مراکز رادیوتراپی و بهترین مرکز پرتودرمانی در تهران از نظر مردم را چنین میشناسد.

لوگوی وبسایت دکتر هلاله خوشبخت

0 نظر

کلینیک و مطب دکتر خوشبخت متخصص درمان سرطان

لوگوی وبسایت دکتر هلاله خوشبخت

تهران - خیابان بهشتی - روبروی درب   متروی سهروردی - پلاک 155

شنبه : 3 عصر – 6 عصر

دوشنبه : 3 عصر – 6 عصر

چهارشنبه : 3 عصر – 6 عصر

به غیر ایام تعطیل و بین تعطیل - بعد از اخذ نوبت اینترنتی حتما تماس بگیرید و تاییدیه نوبت را از منشی مطب اخذ نمایید.

تماس