مشاهده و انتخاب فهرست مطالب سایت

مقالات دکتر خوشبخت

در این صفحه سعی بر این شده است که مقالات دکتر خوشبخت به طور کامل به شما معرفی گردد.

مقالات دکتر خوشبخت

بهترین دکتر فلوشیپ پرتودرمانی ( رادیوتراپی ) انکولوژی تهران

تعداد دکتر فلوشیپ پرتودرمانی ( رادیوتراپی ) انکولوژی، کمتر از تعداد انگشتان دستان ماست! تفاوت فلوشیپ و متخصص صرفا در بخش درمان تسکینی درمان بیمارن مبتلا به سرطان است و از لحاظ اصل درمان مزیت واضحی نسبت به متخصص رادیوتراپی انکولوژی ندارند. لذا در انتخاب بهترین فلوشیپ پرتودرمانی ( رادیوتراپی ) در تهران دقت لازم را داشته باشید.

ادامه مطلب

درمان قطعی سرطان ریه با پرتودرمانی پیشرفته و ایمونوتراپی

درمان تومور مغزی با رادیوتراپی پیشرفته جدیدترین و موثرترین روش درمان تومور مغزی است که توسط بهترین متخصص پرتودرمانی و تومور مغزی در تهران | خانم دکتر هلاله خوشبخت انجام میشود.

ادامه مطلب

درمان تومور مغزی با رادیوتراپی توسط بهترین متخصص پرتودرمانی پیشرفته

درمان تومور مغزی با رادیوتراپی و پرتودرمانی کم خطر ترین و بهترین روش درمان تومورهای مغزی است متخصصین و پزشکان رادیوانکولوژی کمی در این زمینه مهارت کافی دارند و واقعا میتوانند به طرز واقعی و علمی به بیمارکمک کنند.

ادامه مطلب

آیا پرتودرمانی درد دارد؟ | عوارض رادیوتراپی و پرتودرمانی چیست؟

در ذهن بسیاری از بیماران سوال آیا پرتودرمانی درد دارد؟ مطرح می شود. این افراد به دنبال پاسخ این سوال برای انتخاب روش درمانی خود هستند. دکتر هلاله خوشبخت درباره این مقاله توضیح کاملی ارایه میدهد.

ادامه مطلب

فرق متاستاز و متاستاتیک در سرطان چیست؟ | دکتر هلاله خوشبخت

در این مقاله دکتر هلاله خوشبخت متخصص درمان سرطان متاستاتیک و متاستاز شده سعی کرده است به تعدادی از این سوالات پاسخ داده دهد. در ابتدا در مورد فرق متاستاز و متاستاتیک در سرطان صحبت می کنیم و در ادامه مقاله به بررسی سرطان متاستاتیک و بهترین راه های درمان آن می پردازیم.

ادامه مطلب

تومورهای مغزی و انواع آن و جدیدترین راه درمان تومور مغزی چیست؟ دکتر هلاله خوشبخت توضیح میدهد.

تومورهای مغزی و انواع آن و جدیدترین راه تشحیص و درمان تومور مغزی چیست؟ و دکتر هلاله خوشبخت چه روشهای درمانی جدیدی را به بیماران خود ارایه میدهد؟ رادیوتراپی پیشرفته تومور مغزی چه فرقی با روشهای قبلی درمان تومور مغزی دارد؟

ادامه مطلب

درصد موفقیت پرتو درمانی و میزان موفقیت پرتودرمانی پیشرفته در سرطان

پرتودرمانی ومخصوصا ازنوع پیشرفته آن به عنوان یک گزینه درمانی موثر برای بسیاری از بیماران سرطان ثابت شده است. درصد موفقیت پرتو درمانی به عوامل گوناگونی از جمله نوع و مرحله سرطان، دز و… بستگی دارد. دکتر هلاله خوشبخت درباره این مقاله توضیح کاملی ارایه میدهد.

ادامه مطلب

جدیدترین روش رادیوتراپی و پرتودرمانی SRS SBRT VMAT

در این مقاله جدیدترین روش رادیوتراپی و پرتودرمانی را که شامل بر srs – vmat- sbrt و توموتراپی میشود از زبان دکتر هلاله خوشبخت متخصص رادیوتراپی و پرتو درمانی پیشرفته بخوانید.

ادامه مطلب

درمان قطعی سرطان لنفوم چیست؟ درمان سرطان لنفوم هوچکین و غیر هوچکین

سرطان لنفوم یک نوع سرطان سیستم غدد لنفاوی است و برای درمان قطعی سرطان لنفوم از نوع هوچکین یا غیر هوچکین به دنبال توسعه روش‌های جدید و متمایزی هستیم. ایمونوتراپی و توموتراپی در سرطان لنفوم چه کاربردی دارد؟

ادامه مطلب

درمان قطعی سرطان رکتوم چیست؟ درمان سرطان رکتوم

سرطان کولورکتال چیست؟ آیا سرطان راست روده درمان می‌شود؟ روش‌های درمان قطعی سرطان رکتوم کدامند؟ جدیدترین روش درمان سرطان رکتوم (TNT) در کلینیک دکتر خوشبخت

ادامه مطلب
مقالات دکتر خوشبخت
لوگوی وبسایت دکتر هلاله خوشبخت

0 نظر

لوگوی وبسایت دکتر هلاله خوشبخت

0 نظر

کلینیک و مطب دکتر خوشبخت متخصص درمان سرطان

لوگوی وبسایت دکتر هلاله خوشبخت

تهران - خیابان بهشتی - روبروی درب   متروی سهروردی - پلاک 155

شنبه : 3 عصر – 6 عصر

دوشنبه : 3 عصر – 6 عصر

چهارشنبه : 3 عصر – 6 عصر

به غیر ایام تعطیل و بین تعطیل - بعد از اخذ نوبت اینترنتی حتما تماس بگیرید و تاییدیه نوبت را از منشی مطب اخذ نمایید.

تماس