مشاهده و انتخاب فهرست مطالب سایت

انواع سرطان ها

درمان قطعی سرطان ریه با پرتودرمانی پیشرفته و ایمونوتراپی

درمان تومور مغزی با رادیوتراپی پیشرفته جدیدترین و موثرترین روش درمان تومور مغزی است که توسط بهترین متخصص پرتودرمانی و تومور مغزی در تهران | خانم دکتر هلاله خوشبخت انجام میشود.

ادامه مطلب

درمان تومور مغزی با رادیوتراپی توسط بهترین متخصص پرتودرمانی پیشرفته

درمان تومور مغزی با رادیوتراپی و پرتودرمانی کم خطر ترین و بهترین روش درمان تومورهای مغزی است متخصصین و پزشکان رادیوانکولوژی کمی در این زمینه مهارت کافی دارند و واقعا میتوانند به طرز واقعی و علمی به بیمارکمک کنند.

ادامه مطلب

تومورهای مغزی و انواع آن و جدیدترین راه درمان تومور مغزی چیست؟ دکتر هلاله خوشبخت توضیح میدهد.

تومورهای مغزی و انواع آن و جدیدترین راه تشحیص و درمان تومور مغزی چیست؟ و دکتر هلاله خوشبخت چه روشهای درمانی جدیدی را به بیماران خود ارایه میدهد؟ رادیوتراپی پیشرفته تومور مغزی چه فرقی با روشهای قبلی درمان تومور مغزی دارد؟

ادامه مطلب

درمان قطعی سرطان لنفوم چیست؟ درمان سرطان لنفوم هوچکین و غیر هوچکین

سرطان لنفوم یک نوع سرطان سیستم غدد لنفاوی است و برای درمان قطعی سرطان لنفوم از نوع هوچکین یا غیر هوچکین به دنبال توسعه روش‌های جدید و متمایزی هستیم. ایمونوتراپی و توموتراپی در سرطان لنفوم چه کاربردی دارد؟

ادامه مطلب

درمان قطعی سرطان رکتوم چیست؟ درمان سرطان رکتوم

سرطان کولورکتال چیست؟ آیا سرطان راست روده درمان می‌شود؟ روش‌های درمان قطعی سرطان رکتوم کدامند؟ جدیدترین روش درمان سرطان رکتوم (TNT) در کلینیک دکتر خوشبخت

ادامه مطلب

درمان قطعی سرطان مری با ایمونوتراپی و توموتراپی | سرطان بدخیم

ایا سرطان مری درمان قطعی دارد؟ جهت درمان قطعی سرطان مری بدخیم از روش‌های مختلفی نظیر توموتراپی، ایمونوتراپی، جراحی، شیمی‌درمانی و … استفاده می‌شود که در این مقاله به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

ادامه مطلب

بهترین راه و روش‌ درمان سرطان سینه: راهنمایی برای افزایش شانس بهبودی

بهترین روش‌ جدید و موثر در درمان سرطان سینه را بررسی می‌کنیم. از جراحی و رادیوتراپی تا شیمی‌درمانی و درمان‌های هدفمند، با ما همراه شوید و اطلاعات مفیدی برای بهبود و درمان این بیماری را کسب کنید

ادامه مطلب

تشخیص سرطان چگونه است و بهترین روش تشخیص و درمان سرطان چیست؟

بهترین روش تشخیص سرطان و درمان آن چیست و تشخیص و درمان سرطان چگونه انجام میشود ؟ بهترین و مطمئن ترین روش، نمونه برداری و بهترین و کم عارضه ترین درمان نیز، رادیوتراپی می باشد.

ادامه مطلب

سرطان سینه چیست؟ درگیری اعضای بدن در سرطان پستان چگونه است؟

سرطان سینه چیست؟ درگیری اعضای بدن در سرطان پستان چگونه است؟ سرطان سینه چیست؟ سرطان سینه و پستان چیست و چگونه بدن بیمار را درگیر می‌کند؟ سرطان سینه یا سرطان پستان از پستان شروع می شود و می تواند بدن را درگیر کند. زمانی که رشد یک سلول در بدن از کنترل خارج می شود، سرطان...

ادامه مطلب
INSTAGRAM-1
صفحه اصلی -11

تماس