مشاهده و انتخاب فهرست مطالب سایت
ایمونوتراپی

بهترین متخصص ایمونوتراپی | بهترین و جدیدترین روش درمان سرطان

سرطان؛ نامی ترسناک اما قابل درمان

شاید با شنیدن نام سرطان، ترس و دلهره، تبدیل به بلای جان شما شود. چون در وهله نخست هر کسی که این نام را می شنود؛ وحشت زده می شود. امروزه با استناد به جدیدترین روش درمان سرطان، می توان انواع مختلف سرطان را هم درمان کرد. چون سرطان در عین حال که کشنده است؛ اما قابل درمان است و نباید روحیه خود را از دست بدهیم. روش های مختلفی برای درمان سرطان از گذشته تا به امروز مطرح بوده اند. بهترین و جدیدترین روش درمان سرطان ایمونوتراپی است که میبایست توسط بهترین متخصص ایمونوتراپی انجام شود.

شاید قدیمی ترین و متداول ترین آن ها شیمی درمانی می باشد. علم پزشکی روز به روز در حال پیشرفت است و هر چقدر به سمت جلوتر می رویم؛ روش های جدیدتری برای درمان سرطان توسط افراد متخصص ظهور پیدا می کنند.

درمان سرطان با ایمونوتراپی، می تواند بهترین و جدیدترین روش درمان سرطان باشد که از جدیدترین روش های امروزی به شمار می آید. یک دکتر متخصص ایمونوتراپی حرفه ای، مانند دکتر متخصص خانم دکتر هلاله خوشبخت، می تواند با استفاده از ایمونوتراپی، بیماری سرطان بیماران خود را به خوبی درمان نماید.

جدیدترین روش درمان سرطان چیست؟

دکتر هلاله خوشبخت، متعتقد است، ایمونوتراپی، جدیدترین روش درمان سرطان می باشد. ایمونوتراپی، همان ایمنی درمانی است که امروزه یکی از جدیدترین روش های درمان سرطان محسوب می گردد. تا پیش از ظهور این روش جدید، روش هایی همچون: جراحی، شیمی درمانی و پرتو درمانی از جمله راه های درمان سرطان به شمار می آمدند و امروزه هم مورد استفاده قرار می گیرند و در درمان سرطان بسیار موثر هستند. اما اگر به دنبال شناخت بیشتر با ایمونوتراپی به عنوان یکی از جدیدترین روش درمان سرطان هستید؛ با ما همراه باشید.

ایمونوتراپی باعث تقویت سیستم ایمنی افراد مبتلا به سرطان می گردد. به همین جهت می توان سلول های سرطانی را با آن مشاهده کرد و به مقابله با آن ها پرداخت. سیستم ایمونوتراپی که به واقع می توان آن را یک نوع از درمان بیولوژیکی دانست؛ به سرطان یورش می برد تا سرطان شما را درمان سازد. داروهایی که در ایمونوتراپی به بیمار تجویز می شوند؛ سبب تقویت سیستم ایمنی بدن آن ها می گردد.

بهترین متخصص ایمونوتراپی سرطان در تهران

بهترین متخصص ایمونوتراپی سرطان در تهران

ایمونوتراپی به چه روشی گفته می شود و چگونه سبب درمان سرطان می شود؟

ایمونوتراپی، جدیدترین روش درمان سرطان به شمار می آید که امروزه توسط یک متخصص ایمونوتراپی (دکتر هلاله خوشبخت) مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به این که با ایمونوتراپی، می توان سیستم ایمنی بدن را تقویت کرد؛

این روش، به راحتی سلول های سرطانی را یافته، جلوی رشد آن ها را می گیرد و به آن ها حمله می برد. بنابراین در ایمونوتراپی، با ایجاد تغییراتی که در سیستم ایمنی بدن انسان به وجود می آید، به درمان سرطان کمک می شود.

در ایمونوتراپی به عنوان جدیدترین روش درمان سرطان، داروهایی به فرد بیمار تجویز می شود. باید خاطر نشان ساخت که این داروها مستقیما به تومورها حمله ور نمی شوند؛ بلکه آن ها فقط سبب تقویت سیستم ایمنی بیمار می شوند و همین عامل سبب تسریع در روند از بین بردن آن تومورها می گردد.

به واقع می توان گفت در بهترین روش درمان سرطان، از مواد تشکیل دهنده ارگانیسم های زنده استفاده می کنند تا سرطان را درمان کنند. بنابراین نوعی درمان بیولوژیک محسوب می شود.

 

درمان سرطان متخصص درمان سرطان با روش ایمونوتراپی

چرا ایمونوتراپی بهترین و جدیدترین روش درمان سرطان محسوب می شود؟

هر چند که هنوز ایمونوتراپی به آن گستردگی نرسیده است؛ ولی بهترین و جدیدترین روش درمان سرطان به شمار می آید. چون در این روش درمانی، سیگنال ها یا همان چک پوینت ها، مسدود می شوند و سیستم ایمنی بدن نیز تقویت می شود.

همین باعث کنترل سرطان و از بین رفتن آن می گردد. به طور کلی با استفاده از این روش می توان انواع سرطان های مختلف را درمان کرد. ایمونوتراپی در هر یک از روش ها و انواع سرطان، به گونه مختلفی عمل می کند.

به عنوان مثال: در داخل وریدی، مستقیما وارد رگ می شود. در نوع دهانی، با استفاده از قرص و کپسول وارد بدن می شود.

برای کسانی که مبتلا به سرطان پوست اولیه شده اند، ایمونوتراپی به شکل کرم روی پوست فرد مبتلا زده می شود و برای بیمارانی که دچار سرطان مثانه شده اند؛ ایمونوتراپی به شکل مستقیم وارد مثانه می شود تا روند درمان فرد بیمار را به  جدیدترین روش درمان سرطان، پیگیری نماید.

عوارض ایمونوتراپی | عوارض ناشی از درمان سرطان با ایمونوتراپی چیست؟

هر چند که ایمونوتراپی را می توان جدیدترین روش درمان سرطان و بهترین آن دانست؛ اما این روش هم طبیعتا عوارض ناشی از خود را دارد. این عوارض، بسیار خفیف هستند و خیلی زود هم از بین خواهند رفت. اما با این حال به برخی از آن ها اشاره می شود که عبارتند از:

 تب و لرز

  • خستگی بیش از حالت طبیعی در حد کوفتگی بدن

  • ایجاد کهیر در بدن

  • افزایش وزن غیر طبیعی

  • افزایش ضربان قلب

  • ایجاد انواع عفونت ها در بدن

  • احتمال لخته شدن خون

  • ایجاد مشکلاتی بر سیستم عصبی بدن

  • بروز آسیب و اختلال به کلیه، قلب و ریه

  • اسهال داشتن

  • بروز حساسیت

  • گیجی

  • و… 

البته هر یک از این عوارض، احتمالی هستند و نسبت به بدن هر یک از افراد، واکنش های مختلفی را از خود نشان می دهد. این عوارض، زمانی ظهور می یابند که سیستم ایمنی آن فرد به سرطان، واکنش زیادی را از خود بروز دهد.

ایمونوتراپی و بهترین دکتر متخصص ایمونوتراپی در تهران

 

برای بهره مندی از  جدیدترین روش درمان سرطان، باید چه کار کرد؟

یک متخصص ایمونوتراپی، می تواند شما را از جدیدترین روش درمان سرطان، بهره مند سازد. هر چند که ایمونوتراپی هم عوارض جانبی خود را دارد و حتی در درازمدت ممکن است به بیماری های خود ایمنی همچون: تیروئید و دیابت هم منجر شود؛ اما همه این مسائل، رفع خواهند شد.

البته اگر شما به یک دکتر متخصص ایمونوتراپی بسیار حاذق و توانمند بروید؛ ضمن کاهش این عوارض، روند درمان شما بهتر به پیش می رود.

چون ایمونوتراپی جدیدترین روش درمان سرطان به شمار می آید؛ بهتر است شما نزد بهترین متخصص ایمنی تراپی سرطان در کلینیک های معتبر بروید تا خیال خود را از درمان سرطان در انواع مختلف آن آسوده خاطر کنید.

بدین ترتیب می توانید با بهره مندی از جدیدترین روش درمان سرطان با ایمونوتراپی نزد بهترین متخصص ایمونوتراپی، از شر این بیماری خود را برهانید.

دکتر متخصص ایمونوتراپی دکتر متخصص جدیدترین و بهترین روش درمان سرطان
لوگوی وبسایت دکتر هلاله خوشبخت

0 نظر

کلینیک و مطب دکتر خوشبخت متخصص درمان سرطان

لوگوی وبسایت دکتر هلاله خوشبخت

تهران - خیابان بهشتی - روبروی درب   متروی سهروردی - پلاک 155

شنبه : 3 عصر – 6 عصر

دوشنبه : 3 عصر – 6 عصر

چهارشنبه : 3 عصر – 6 عصر

به غیر ایام تعطیل و بین تعطیل - بعد از اخذ نوبت اینترنتی حتما تماس بگیرید و تاییدیه نوبت را از منشی مطب اخذ نمایید.

تماس