مشاهده و انتخاب فهرست مطالب سایت
بهترین متخصص سرطان در تهران  بهترین دکتر سرطان  متخصص سرطان 1

بهترین متخصص سرطان | بهترین دکتر سرطان در تهران | متخصص سرطان

بهترین متخصص سرطان در تهران فردیست که در وهله اول تشخیص درست در مورد بیماری سرطان دهد. متخصص سرطان ماهر بعد از تشخیص سرطان، بهترین درمان سرطان را برای بیماری انتخاب میکند.

معمولاً خانواده و اطرافیان فردی که به سرطان مبتلا می شود، به دنبال یافتن بهترین متخصص سرطان هستند، تا هر چه سریعتر بیمار بهبود یابد. اما پیدا کردن بهترین متخصص سرطان امری دشوار است. به همین دلیل در این مقاله، خانم دکتر خوشبخت، قصد دارد ویژگی های بهترین دکتر سرطان و همه آنچه که لازم است بیمار از متخصص سرطان بداند را شرح دهد.

بهترین دکتر سرطان

بهترین دکتر سرطان

انواع گروه های بهترین متخصص سرطان در زمینه تشخیص و درمان 

اگر به دنبال بهترین متخصص سرطان در تهران یا فوق تخصص سرطان در هر شهر دیگری هستید، ابتدا باید بدانید که هر پزشک سرطان، با توجه به درمانی که برای بیمار در نظر میگیرد، تخصص جداگانه ای دارد. بعد از این که تشخیص اولیه بیماری داده شد، به متخصص خون و انکولوژی ارجاع داده می شوید تا تشخیص نهایی انجام شود و بر اساس آن، بهترین درمان سرطان صورت گیرد. البته در طول درمان سرطان، ممکن است فرد بیمار با انکولوژیست های مختلفی ملاقات کند. مثلاً ممکن است ابتدا انکولوژیست جراحی، تومور را بردارد و برای از بین بردن باقی مانده تومور، لازم باشد انکولوژیست پرتو درمانی ورود کند. یا بالعکس.

متخصص انکولوژیست پرتودرمانی 

بهترین متخصص سرطان در زمینه پرتودرمانی، با توجه به نوع و جایگاه تومور، پرتوهای پرانرژی را به هدف می تاباند. انکولوژیست پرتو درمانی با این کار سلول های بدخیم سرطانی را یا به طور کامل تخریب می کند و یا با کوچک کردن این سلول ها، علائم سرطان را کاهش می دهد و آن را برای جراحی آماده می سازد.

انکولوژیست و رادیوتراپیست

انکولوژیست و رادیوتراپیست

انکولوژیست پرتودرمانی با تاباندن اشعه های موثر، سرطان را درمان می کند.

متخصص انکولوژیست جراحی

انکولوژیست جراحی، در صورتی که تشخیص دهد بهترین درمان سرطان برای فرد بیمار، جراحی است، از این روش استفاده می کند. البته معمولاً اولین پزشک متخصص سرطان که شما ملاقات می کنید (به دلیل انجام نمونه برداری و تشخیص نهایی سرطان)، انکولوژیست جراحی می باشد.

انکولوژیست پزشکی

در طول پروسه انتخاب بهترین متخصص سرطان در تهران یا سایر شهرها، معمولاً با انکولوژیست پزشکی ملاقات خواهید کرد. بهترین متخصص سرطان در حوزه انکولوژیست پزشکی، با توجه به گسترش بیماری در بدن و نوع سرطان از روش های هورمون درمانی، شیمی درمانی و تارگت تراپی برای درمان فرد بیمار استفاده می کند.

بهترین متخصص سرطان ممکن است شیمی درمانی را به عنوان درمان اصلی و یا درمان کمکی در کنار سایر روش ها انجام دهد.

رادیوانکولوژیست زنان، بهترین متخصص سرطان های زنانه

متخصص سرطان و رادیوانکولوژیست از تخصص رادیوتراپی، انکولوژی پزشکی و جراحی به طور خاص برای درمان بیماری های زنان کمک می گیرد. در واقع این متخصص روی سرطان رحم، سینه، دهانه رحم، تخمدان و واژن، به صورت متمرکز مطالعه و آموزش دیده و آماده درمان این گروه از سرطان هاست.

درمان سرطان کودکان

درمان سرطان کودکان

درمان سرطان کودکان تخصص جداگانه ای است که توسط انکولوژیست کودک انجام می شود.

اهمیت انتخاب بهترین متخصص سرطان

سرطان در گروه بیماری های خاص قرار دارد و به دلیل شرایط حساس بیماران، انتخاب بهترین متخصص سرطان بسیار مهم است. در صورتی که متخصص سرطان اِشراف کامل به بیماری نداشته باشد و نتواند ارتباط مناسب با بیمار برقرار کند، درمان سرطان بسیار مشکل خواهد بود.

ارائه اطلاعات ناقص و نادرست در مورد سرطان به بیمار، عدم توجه کافی به اظهارات بیمار هنگام ملاقات با او، نداشتن تجربه کافی در خصوص درمان بیماری سرطان و از همه مهمتر تشخیص نادرست یا قدرت تشخیص پایین در رابطه با سرطان، پروسه درمان را طولانی کرده و ممکن است تشخیص اشتباه عواقب جبران ناپذیری به دنبال داشته باشد. به همین دلیل انتخاب بهترین متخصص سرطان بسیار مهم است.

بهترین متخصص سرطان یا انکولوژیست چه وظایفی دارد؟

1- تشخیص درست و به موقع، مهمترین وظیفه بهترین متخصص سرطان

تشخیص به موقع سرطان

تشخیص به موقع سرطان

تشخیص به موقع سرطان بسیار مهم است.

مهمترین بخش پروسه درمان سرطان، تشخیص درست و به موقع بیماری می باشد.

بنابراین بهترین متخصص تشخیص سرطان باید به روش های تشخیصی تسلط کافی داشته باشد تا راهی مناسب برای درمان سرطان بیابد.

بسیاری از بیماری ها شبیه هم هستند و ممکن است پزشک بی تجربه دچار اشتباه شود. برای مثال ممکن است فردی با دل درد، اسهال و یبوست دوره ای و مدفوع غیرطبیعی و باریک به پزشک مراجعه کند و پزشک در مرحله اول تشخیص سرطان روده دهد! در صورتی که چندین نوع از بیماری های روده و گوارشی (همچون سندروم روده تحریک پذیر) خود را با این علائم نشان می دهند. یا بالعکس؛ ممکن است این علائم را مبنی بر بیماری های گوارشی همچون عفونت روده قرار دهد و آزمایش های تشخیصی دیگری برای سرطان انجام ندهد. این تشخیص اشتباه روند درمان را کُند خواهد کرد و ممکن است مشکل ساز شود.

پس در مرحله اول، اگر به بهترین متخصص سرطان در تهران یا سایر شهرستان ها مراجعه کردید، وظیفه او تشخیص درست توسط روش های تشخیصی مناسب است.

چند نمونه از روش های تشخیصی توسط بهترین متخصص سرطان عبارت اند از:

تشخیص سرطان ریه: تست های تنفسی، آزمایش خلط سینه، عکسبرداری از قفسه سینه و نمونه برداری از ریه.

تشخیص سرطان سینه: تست های آزمایشگاهی (آزمایش خون)، ماموگرافی، نمونه برداری، تصویربرداری.

تشخیص سرطان روده بزرگ: آزمایش خون، بیوپسی، کولونوسکوپی، پروکتوسکوپی، اسکن توموگرافی و سایر روش های تصویربرداری.

تشخیص سرطان خون: آزمایش خون، نمونه برداری، عکس برداری از قفسه سینه.

تشخیص سرطان تخمدان: آزمایش CA-125، سونوگرافی، آزمایش .HE4

البته بهترین متخصص سرطان قبل از انجام روش های تشخیصی لازم است علائم بالینی، سابقه خانوادگی و شرایط محیط زندگی فرد را نیز در نظر داشته باشد. معمولاً بخش زیادی از تشخیص سرطان، در اظهارات خودِ بیماران است.

2- ارائه اطلاعات کافی و درست به بیمار

اگر به بهترین متخصص سرطان مراجعه کردید، بعد از تشخیص، از او سوالاتی در زمینه بیماری خود بپرسید.

بهترین دکتر درمان سرطان موظف است اطلاعات درست و دقیقی در رابطه با بیماری، میزان گسترش، عوارض و ناراحتی هایی که ایجاد می کند، طول دوره درمان و از همه مهمتر نوع درمان سرطان به بیمار ارائه دهد. تنها در صورتی متخصص سرطان مجاز است اطلاعات دقیق را به بیمار ارائه ندهد که بیمار کودک باشد! برای کودکان نیز لازم است والدین به طور کامل در جریان انتخاب روش درمانی و گسترش بیماری کودک باشند.

قبل از اقدام به درمان، باید بیمار از نوع روش درمان سرطان خود و عوارضی که ممکن است برای او ایجاد شود، اطلاع داشته باشد. اینکه لازم به بستری هست یا خیر؟ درمان انتخابی چه عوارض جانبی دارد؟ و در طول درمان از چه فعالیت ها و چه نوع مواد غذایی باید پرهیز شود؟ و… از جمله سوالاتیست که بیمار باید از پزشک خود بپرسد و بهترین دکتر سرطان وظیفه دارد، به صورت کامل پاسخ دهد.

3- انتخاب بهترین روش درمان، از وظایف بهترین متخصص سرطان

پرتو درمانی یکی از بهترین روش های درمان سرطان

پرتو درمانی یکی از بهترین روش های درمان سرطان

پرتو درمانی یکی از بهترین روش های درمان سرطان است.

بعد از تشخیص سرطان، درمان آغاز می شود. بهترین درمان سرطان با توجه به تشخیص متخصص سرطان ممکن است جراحی، رادیوتراپی، شیمی درمانی، هورمون درمانی یا ترکیبی از آنها باشد.

در این مرحله یک یا چند پزشک با مشورت یکدیگر بهترین روش درمان سرطان را انتخاب می کنند. انتخاب بهترین درمان سرطان نیز بسته به گستردگی بیماری، نوع سرطان و شرایط جسمی بیمار دارد. برای مثال در درمان سرطان پروستات، در صورتی که پروستات از جای خود خارج نشده و به بافت سالم آسیب نرسانده می توان از پرتودرمانی کمک گرفت.

یکی از بهترین روش های درمان سرطان، ترکیب پرتو درمانی با سایر روشهاست. رادیوتراپی یا پرتودرمانی نسبت به شیمی درمانی و جراحی عوارض کمتری دارد و در کوچک نمودن و تخریب سلول های سرطانی بسیار موثر است. از تاثیر مثبت پرتو درمانی در کنار شیمی درمانی یا جراحی گزارشات مثبت زیادی در موسسه بین المللی تحقیقات سرطان وجود دارد.

رادیوتراپی از جمله روش هاییست که در این سالها بهترین متخصص سرطان در ایران و جهان از آن استفاده کرده اند و نتایج قابل قبولی نیز به دست آمده.

4- برقراری رابطه مناسب با بیمار، از وظایف مهم بهترین متخصص سرطان

برقراری رابطه مناسب با بیمار

برقراری رابطه مناسب با بیمار

بیماران سرطانی حساس و آسیب پذیر هستند، متخصص سرطان باید مراقبت های روحی را در دستور کار خود قرار دهد.

رابطه میان فرد مبتلا و دکتر سرطان بسیار مهم است. اگر بیمار با متخصص سرطان احساس راحتی نداشته باشد، از بازگو نمودن برخی از مسائل خودداری می کند. ممکن است دردهای ناتوان کننده را پنهان کرده و علائم بالینی خود را به صورت دقیق برای پزشک مطرح نکند.

امید در سختترین شرایط، زیباترین اتفاقات زندگی را رقم می زند! قطعاً جملات روحیه بخش و رفتار امیدوارکننده آن هم از سوی پزشک، به بیمار انگیزه دوچندانی برای مبارزه با سرطان می دهد. علاوه بر وظیفه اصلی که درمان و تشخیص است، توجه به نگرانی ها و استرس های بیمار نیز بسیار مهم است. بیماری سرطان به خودیِ خود بار منفی دارد که اکثر افراد را درگیر خود میکند، چه رسد به بیمار مبتلا!

بنابراین بهترین متخصص سرطان در کنار درمان های موثر، لازم است به بیمار توضیح دهد که سرطان قابل درمان است و درصد بسیار بالایی از مبتلایان به این بیماری، به طور کامل بهبود یافته اند.

بهترین متخصص سرطان باید با پرخاشگری، ناراحتی و احتمالاً برخورد نامناسب بعضی از بیماران کنار بیاید و آنها را کاملاً درک کند. بهتر است متخصص سرطان، به دلیل برخورد با بیماران خاص، کمی روانشناسی و چگونگی رفتار با بیماران را هم بداند.

ویژگی بهترین متخصص سرطان

بهترین متخصص سرطان در تهران، مسلط به جدیدترین روش های درمان سرطان مانند ایمونوتراپی و توموتراپی است. بهترین دکتر سرطان میتواند جان بسیاری از بیماران را نجات دهد. متخصص سرطان، یا بهترین دکتر سرطان در تهران، امکانات دارویی و دستگاهی و علمی بیشتری برای درمان سرطان، نسبت به سایر تخصص های مشابه، در اختیار دارد.

روش های شناسایی بهترین متخصص سرطان

بهترین متخصص سرطان باید دانش کافی در حوزه شناخت و درمان سرطان داشته باشد. به این منظور لازم است از رزومه تحصیلی پزشک و بورد تخصصی او در این حوزه اطمینان پیدا کنید. دوره های خاصی که پزشک در خصوص سرطان می گذراند نیز بسیار مهم است.

توجه به رزومه تحصیلی و تخصصی پزشک اولویت اول انتخاب متخصص سرطان است. بعد از اینکه از علم و دانش دکتر سرطان مطمئن شدید، باید سوابق و رزومه کاری او را نیز در نظر بگیرید.

اگر به بهترین متخصص سرطان در تهران مراجعه کردید، قطعاً افرادی هستند که قبل از شما نزد این پزشک ویزیت شده اند. از آنها بخواهید اطلاعاتی در خصوص تخصص و مهارت کافی پزشک به شما ارائه دهند. از آنها در مورد رفتار، نوع درمان و از همه مهمتر نتیجه ای که از درمان برای آنها حاصل شده سوال کنید.  در صورتی که این امر برای شما مقدور نیست، می توانید از اینترنت کمک بگیرید. اگر پزشک مورد نظر شما صفحه شخصی دارد، به صفحه او مراجعه کرده و از نظرات سایر بیماران آگاه شوید.

یکی از راه های شناسایی بهترین متخصص سرطان در تهران، کمک گرفتن از پزشکان دیگر است. معمولاً در مراحل اولیه بیماری، زمانی که به پزشک عمومی یا متخصص داخلی و… مراجعه می کنید، از او بخواهید تا بهترین متخصص سرطان در تهران را به شما معرفی کند. پزشکان در این زمینه بهترین راهنما هستند.

بهترین متخصص سرطان در تهران

دکتر هلاله خوشبخت متخصص سرطان

دکتر هلاله خوشبخت متخصص سرطان

 

دکتر هلاله خوشبخت، متخصص سرطان، انکولوژیست پرتودرمانی

معمولاً بسیاری از افراد برای درمان بیماری سرطان به دلیل امکانات نسبتاً مناسب، تهران را انتخاب می کنند.

قطعاً اگر به بهترین متخصص سرطان در تهران مراجعه می کنید، این انتظار وجود دارد که در مرکزی مجهز و پیشرفته فعالیت کند؛ مرکزی که از تمامی امکانات امروزی برای درمان سرطان بهره مند باشد.

همانگونه که گفته شد، بهترین متخصص سرطان در تهران درمان هایی همچون شیمی درمانی یا پرتودرمانی را برای معالجه سرطان انجام می دهد.

خانم دکتر هلاله خوشبخت به عنوان بهترین متخصص سرطان در تهران، تجربه های موفق بسیاری در زمینه درمان سرطان توسط پرتودرمانی یا رادیوتراپی دارد. دکتر خوشبخت بعد از انجام مطالعات لازم، به بهترین نحو و با بهره گیری از تجهیزات کاملاً بروز و پیشرفته رادیوتراپی، بیماری هایی همچون سرطان معده، سرطان سینه، سرطان روده، سرطان رحم، سرطان تخمدان و… را درمان کرده است.

سخن پایانی

با انتخاب بهترین متخصص سرطان، نیمی از مسیر درمان را طی خواهید کرد. اگر انتخاب متخصص سرطان با تحقیق قبلی انجام شود، درمان سرطان در سریع ترین زمان و به بهترین شکل خواهد بود.

بعد از انتخاب بهترین متخصص سرطان، در مسیر تشخیص تا درمان سرطان لازم است به توصیه های پزشک توجه کرده و به او کاملاً اعتماد کنید.

لوگوی وبسایت دکتر هلاله خوشبخت

6 دیدگاه ها

  1. عاطفه میرزایی بابا

    به لطف خدا مننژیوما به دستان پرتوان خانم دکتر درمان شد . دستانتون رو میبوسم . با اخلاق و حرفه ای . فقط مطب شلوغه

    پاسخ
  2. علی مقیمی

    ممنون از این همه وقار و سواد شما . همراه همیشگی بیمارانتون هستید . درمان سرطان رو مدیون شما هستم

    پاسخ
  3. امیر مقرب

    سربلند و پایدار باشید خانم دکتر عزیز و با اخلاق و زبردست
    روز پزشک گرامیِ شما باد

    پاسخ
  4. میلاد

    سلام میشه از تخصص دکتر بیشتر توضیح دهید

    پاسخ

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلینیک و مطب دکتر خوشبخت متخصص درمان سرطان

لوگوی وبسایت دکتر هلاله خوشبخت

تهران - خیابان بهشتی - روبروی درب   متروی سهروردی - پلاک 155

شنبه : 3 عصر – 6 عصر

دوشنبه : 3 عصر – 6 عصر

چهارشنبه : 3 عصر – 6 عصر

به غیر ایام تعطیل و بین تعطیل - بعد از اخذ نوبت اینترنتی حتما تماس بگیرید و تاییدیه نوبت را از منشی مطب اخذ نمایید.

تماس