مشاهده و انتخاب فهرست مطالب سایت
سلامت فردا

مرکز پرتودرمانی سلامت فردا | مرکز سرطان

 مرکز رادیوتراپی انکولوژی “سلامت فردا” در تیرماه ۱۳۹۸ خورشیدی شروع به کار کرد. این مرکز بوسیله تیمی فرهیخته و مجرب از پزشکان، فیزیست ها و پرستاران سعی در ارائه هر چه بهتر مراقبت و درمان سرطان دارد. این مرکز مجهّز به پیشرفته ترین دستگاه های شتاب دهنده خطی و سیستم طراحی درمان بوده، که از این حیث در ایران نمونه است. همچنین، این مرکز با در اختیار داشتن بخش های شیمی درمانی سرپایی و بستری به کمک پرسنل مجرب ارائه دهنده انواع خدمات درمان های سیستمیک به مراجعین محترم می باشد. این امکانات در محیطی آرام و مسرت بخش گرد هم آمده اند تا شرایط لازم جهت رفاه حال هر چه بهتر مراجعین محترم را فراهم آورد.

خانم دکتر هلاله خوشبخت یکی از متخصص های درمان سرطان پردیس نور نیلو پاسداران به عنوان بهترین مرکز پرتودرمانی در تهران می باشد و با ارایه بهترین روش های درمانی | رادیوتراپی | انکولوژی | شیمی درمانی | ایمونوتراپی | توموتراپی و … خدمات ارزنده ای را به بیماران خود تقدیم میکند.

 

سیستم یکپارچه مدیریت و اتوماسیون بیمار محور جهت ارتباط نزدیک با بیماران از ابتدا تا انتها جز منشور اخلاقی مطب دکتر هلاله خوشبخت است. بیماران محترم جهت تشخیص بهترین روش و نحوه انجام امور مربوط به درمان میبایست ابتدا به مطب مراجعه نموده و ضمن اخذ مشاوره های تخصصی اگاهی کامل را نسبت به اتخاذ بهترین روش درمان را به دست اورند و سپس در این مرکز درمان گردند.

 

برای این منظور میتوانید از لینک زیر نوبت آنلاین دریافت نمایید و یا با واتساپ مسوول مطب ارتباط بگیرید .

ادرس مطب : تهران. خیابان بهشتی. بعد از سهروردی. روبروی درب متروی سهروردی. پلاک 155. طبقه دوم. واحد 4. تلفن 88856300 09192501440

دکتر هلاله خوشبخت جزو معدود متخصصان پرتودرمانی انکولوژی تهران | ایران است که با توجه به مورد اعتماد بودن ایشان توسط مراکز رادیوتراپی و بازدهی بالای درمانی توانسته است در بهترین مراکز رادیوتراپی فعالیت نماید که این مراکز تمامی بیمه های پایه و تکمیلی را پوشش میدهد و به این دلیل بیماران میتوانند حتی در بعضی موارد درمان رایگان سرطان را تجربه کنند.

ادرس  مرکز درمان سرطان سلامت فردا
تهران – بزرگراه اشرفی اصفهانی – خيابان ناطق نوری –  پلاک 48. کد پستی: 1473146763

نوبت دهی دکتر خوشبخت متخصص سرطان
INSTAGRAM-1
صفحه اصلی -11
تماس با دکتر هلاله خوشبخت

تماس