مشاهده و انتخاب فهرست مطالب سایت
سرطان سینه و پستان

بهترین دکتر سرطان سینه در تهران | متخصص سرطان پستان

بهترین دکتر سرطان سینه و بهترین دکترمتخصص سرطان پستان را چگونه پیدا کنیم؟ آیا درمان قطعی سرطان پستان | سینه امکان دارد؟ زمینه های ژنتیکی و موروثی، سابقه ابتلا به بیماری های سرطانی، تغییر سبک زندگی و… همگی جزو دلایلی هستند که متاسفانه امروزه منجر به شایع شدن سرطان پستان در بین خانم ها شده اند.

از این رو برای پیشگیری و درمان این نوع سرطان بهتر است تا از بهترین متخصص سرطان سینه کمک بگیرید تا بتوانید از بروز این بیماری پیشگیری کنید و یا آن را در مراحل ابتدایی درمان کنید. از این رو می خواهیم شما را با هر آنچه که نیاز است در خصوص یک متخصص سرطان سینه بدانید آشنا کنیم.

بهترین دکتر سرطان سینه در ایران

بهترین دکتر سرطان سینه چه کسی است و چگونه به بیماران کمک می کند؟

بهترین دکتر سرطان سینه کسی است که گرانبهاترین دارایی خود یعنی عمرش را برای تحصیل در این زمینه صرف کرده تا به جایگاهی که الان در آن قرار دارد، برسد. این متخصص با تلاش و پشتکار فراوان تحصیلاتش را به پایان رسانده تا بتواند به بیمارانی که با سرطان سینه درگیر هستند، کمک کند. آیا می دانید یک متخصص سرطان پستان چگونه می تواند به بیماران کمک کند؟

خوب است تا بدانید در صورتی که مهارت و تجربه پزشک متخصص بالا باشد، می تواند وجود این سرطان را در بدن بیمار تشخیص دهد؛ حتی قبل از آنکه اولین نشانه های آن در بدن بیمار بروز پیدا کند. پس در صورتی که شما به طور مرتب نزد بهترین متخصص سرطان پستان چکاپ انجام دهید، قطعا از بروز این بیماری در بدن خود جلوگیری کرده اید.

معیارها و ملاک ها برای انتخاب بهترین دکتر سرطان سینه

از آنجایی که درمان بیماری سرطان به تجربه و تخصص بالایی نیاز دارد، بهتر است تا درمان نزد بهترین متخصصان صورت بگیرد. حال آیا می دانید چگونه می توان بهترین متخصص سرطان سینه را انتخاب کرد؟ معیارها و ملاک های انتخاب بهترین متخصص سرطان پستان به شرح موارد زیر است:

  • میزان سابقه کاری و درمان های موفق
  • یکی از معیارهای مهم برای انتخاب بهترین دکتر سرطان سینه این است که در خصوص سابقه کاری و تعداد درمان های موفق پزشک اطلاعاتی به دست آورید. این را می توانید از مراکز درمانی که متخصص سرطان سینه در آنجا فعالیت دارد، جویا شوید.

 

  • میزان رضایتمندی بیماران 
  • یکی دیگر از معیارهای مهم برای تشخیص بهترین متخصص سرطان پستان این است که شما در خصوص میزان رضایتمندی بیماران اطلاعاتی کسب کنید. قطعا این را می توانید از بخش نظرسنجی در وب سایت پزشک و یا از زبان مراجعینی که در انتظار ویزیت پزشک هستند، بشنوید.

    ویژگی های بهترین متخصص سرطان پستان چیست؟

     

    حتما به خوبی می دانید که درمان قطعی سرطان پستان، زمان بر است. از این رو نیاز است تا بیمار برای یک مدت طولانی تحت نظر دکتر سرطان سینه باشد. قبل از هر چیز بهتر است تا شرایطی برای بیمار فراهم شود که با پزشک احساس راحتی داشته باشد. زیرا در این صورت دغدغه و نگرانی از بابت درمان نخواهد داشت و می تواند با اطمینان کامل به پزشک درمان را ادامه دهد. همانطور که می دانید بیماران سرطانی بیش از هر چیز، به روحیه قوی نیاز دارند.

     

    بهترین دکتر سرطان سینه کسی است که ویژگی های زیر را داشته باشد:

     

    • دلسوز و صبور باشد

     

    بهترین متخصص سرطان سینه باید دلسوز و صبور باشد. مهربانی و صبوری پزشک به بیمار آرامش خاطر می دهد. پزشکی که بیمارش را درک کند و دلسوزانه با او رفتار کند، قطعا یک پزشک وظیفه شناس و با وجدان است.

     

    • به اخلاق حرفه ای و پزشکی خود پایبند باشد

     

    یک پزشک متخصص سرطان سینه باید به سوگند نامه پزشکی و اخلاق حرفه ای خود کاملا پایبند باشد. قطعا این مورد باعث راحتی و آسایش بیمار خواهد شد.

     

    • بیمار محور باشد

     

    بهترین دکتر سرطان سینه باید بیمار محور باشد. این یعنی پزشک نباید به منافع شخصی خود فکر کند و مبنای کار را سلامت و نجات بیمار قرار دهد.

     

    • مسئولیت پذیر و وظیفه شناس باشد

     

    بهترین متخصص سرطان پستان کسی است که مسئولیت پذیر و وظیفه شناس باشد. این بدین معنی است که درمان بیمارش را جدی بگیرد و برای تعطیلات یا مسافرت های خود به گونه ای برنامه ریزی کند که به پروسه درمانی بیمار لطمه ای وارد نشود.

     

    • محرم اسرار بیمار خود باشد

     

    بهترین متخصص سرطان سینه شخصی است که اسرار موجود در پرونده پزشکی بیمارش را محرمانه بداند و هرگز آنها را افشا نسازد. مگر اینکه بیمار در وضعیت نامناسبی قرار داشته باشد.

     

    • جنسیت پزشک

     

    برای بسیاری از بانوان مهم است که حتما از بهترین دکتر سرطان سینه که خانم باشد کمک بگیرند. پس در صورتی که بیمار چنین خواسته ای داشته باشد، توجه به این موضوع مورد اهمیت قرار می گیرد.

     

    • مادی گرا نباشد

     

    پزشک دلسوز و وظیفه شناس هرگز مادی گرا نیست و به خاطر دریافت هزینه بیشتر، سلامت بیمارش را به خطر نمی اندازد.

    درمان قطعی سرطان پستان

    آیا درمان قطعی سرطان پستان توسط بهترین متخصص امکان پذیر است؟

    یکی از پرتکرارترین سوالاتی که در خصوص سرطان پستان پرسیده می شود این است که آیا درمان قطعی سرطان سینه توسط بهترین دکتر سرطان سینه امکان پذیر است؟

    باید این را در نظر بگیرید که درمان سرطان وابسته به عوامل متعددی است. پس هیچ کس نمی تواند به طور قطعی به شما بگوید که آیا این درمان به طور قطعی امکان پذیر است یا خیر؟!

    متاسفانه بیماری سرطان یک بیماری کشنده و خطرناک است. اما در صورتی که این بیماری در مراحل اولیه نزد بهترین دکتر سرطان سینه پیگیری شود، قطعا درمان به موقع صورت می گیرد.

    این را به خاطر داشته باشید که مراجعه به متخصص سرطان سینه فقط مختص کسانی که به این بیماری مبتلا شده اند یا در ناحیه سینه احساس درد و ناراحتی دارند نیست. بلکه خانم هایی که از سلامت جسمی برخوردار هستند نیز باید برای چک کردن سلامتی شان، سالانه به متخصص سرطان سینه مراجعه کنند و معاینه شوند. قطعا در این صورت از بروز چنین بیماری خطرناکی جلوگیری خواهد شد.

    در نهایت باید بدانید که تشخیص به موقع سرطان سینه و استفاده از روش های درمانی مناسب، می تواند جان یک بیمار خانم – و در بعضی مواقع آقا – را نجات دهد.

    علل و غربالگری سرطان پستان

    بهترین دکتر سرطان سینه بیان میکند که سرطان پستان شناخته شده ترین سرطان وعلت مرگ ناشی از سرطان در خانم هاست. غربالگری با ماموگرافی باعث شده که مرگ و میر ناشی از سرطان پستان بسیار کاهش پیدا کند.همچنین سرطان را در مراحل اولیه تشخیص میدهد تا درمان‌هایی که نیاز هست برای بیمار اتخاذ گردد.همچنین باعث میشود که درمانهایی اتخاذ گردد که درمان های کم تهاجمی تر و عملی تری هستند و برای بیمار مفیدتر خواهند بود.

     جالبه بدونیم که پیشرفت‌هایی که در زمینه درمان سرطان پستان اتفاق افتاده در کاهش مرگ و میر بیماران تاثیرشان خیلی بیشتر از روش های غربالگری بوده است و این امیدهایی را برای ما ایجاد می کند و اینکه بیماران اگر مبتلا به سرطان پستان شدند نسبت به بهبودی خودشان بسیار نتایج مثبت تری کسب کنند و امیدوارتر باشند.

    یکی از مسائلی که بین خانم‌ها خیلی شایع میباشد این است که در طول زندگی چقدر احتمال دارد که مبتلا به سرطان سینه | پستان شوند؟ بعبارتی میزان خطر ابتلا در هر فرد چقدر است ؟

    علل_غربالگری_درمان_سرطان_سینه_پستان_2

    بهترین دکتر سرطان پستان | متخصص درمان سرطان پستان

    بهترین دکتر سرطان پستان کلا افراد را در این زمینه به 3 دسته تقسیم می کنند :

    1.خانم هایی که دارای میزان خطر ابتلای پایین هستند یعنی کمتر از ۱۵ درصد احتمال بروز سرطان پستان در طول عمرشون وجود دارد.

    2.افرادی که خطر متوسط دارند یعنی خطر ابتلا بین ۱۵ تا ۲۰ درصد .

    3.اشخاصی که احتمال بروز سرطان در طول عمرشان بیشتر است یعنی بالای ۲۰ درصد.

    سنجش میزان خطر چگونه انجام میشود؟

    1. از نظر متخصص پستان اول اینکه خود فرد اگر سابقه سرطان تخمدان سرطان پستان و یا سرطان‌های پرده های پوشاننده جدار شکم داشته باشد این امر احتمال به ابتلا به سرطان پستان را بالا می‌برد. سابقه فامیلی سرطان تخمدان پستان و پرده های پوشاننده جدار شکم که به ان سه فاق هم می‌ گویند و استعدادهای ژنتیکی که فرد رو نسبت به سرطان حساس می‌کند که مهمترین شان در زمینه سرطان پستان ژن BRCA است و نیز سابقه رادیوتراپی به قفسه سینه در سنین ۱۰ تا ۳۰ سالگی.

    2. بیمارانی که مبتلا به سرطان لنفوم هستند که سرطان غدد لنفاوی میباشد عمدتاً تحت رادیوتراپی قرار می‌گیرند وقتی ضایعه اولیه در ناحیه قفسه سینه باشد و پرتودرمانی در سنین پایین به ناحیه قفسه سینه انجام شود احتمال اینکه در طول عمرشان مبتلا به سرطان سینه | پستان شوند بالاست .

    3. حالا اگر فردی هیچ کدام از این فاکتورها را نداشته باشه احتمال اینکه سرطان سینه | پستان در طول عمرش ایجاد شود پایین خواهد بود . اکثر افراد در این دسته قرار می گیرند. اما در مورد های ژنهای مستعد کننده که بیان شد و معروف ترینشان BRCA هستند از 100 تا خانمی که میتلا به سرطان سینه | پستان میشوند 5 نفر این ژنها را دارند و این ژنها باعث میشوند که تا 70 سالگی ریسک بروز سرطان پستان ۶۰ درصد افزایش پیدا کند.

    نظرات برای دکتر هلاله خوشبخت

    به زودی در مورد انواع جراحی های زیبایی و درمانی سینه مطالب ارزشمندی در این وبسایت ارایه خواهد شد

    ژنتیک 1
    سونوگرافی_سینه_پستان_1
    یهترین متخصص سرطان سینه و پستان

    BREAST CANCER

    جمع بندی قسمت اول مقاله :

    مهمترین علل های مستعد کننده ابتلا از نظر بهترین دکتر سرطان سینه :

    1.وجود بستگان درجه یک مبتلا به سرطان پستان که سن آنها کمتر از۴۰ تا ۵۰ سال باشد .

    2.افرادی که بافت پستان بسیار متراکم دارند که در ماموگرافی درجه ۴ گزارش می‌شود و ما به عنوان دانسیته سینه از ان یاد می کنیم .

    3.رادیوتراپی در سنین پایین و کودکی

    این 3 فاکتور ریسک بروز سرطان را بیش از دو برابر میکند .

    پاتولوژی سرطان سینه پاتولوژی سرطان سینه

     

    مطالعات ازمایشات سرطان سینه مطالعات ازمایشات سرطان سینه پستان

    بهترین دکتر سرطان سینه
    لوگوی وبسایت دکتر هلاله خوشبخت

    0 نظر

    کلینیک و مطب دکتر خوشبخت متخصص درمان سرطان

    لوگوی وبسایت دکتر هلاله خوشبخت

    تهران - خیابان بهشتی - روبروی درب   متروی سهروردی - پلاک 155

    شنبه : 3 عصر – 6 عصر

    دوشنبه : 3 عصر – 6 عصر

    چهارشنبه : 3 عصر – 6 عصر

    به غیر ایام تعطیل و بین تعطیل - بعد از اخذ نوبت اینترنتی حتما تماس بگیرید و تاییدیه نوبت را از منشی مطب اخذ نمایید.

    تماس