مشاهده و انتخاب فهرست مطالب سایت

بهترین دکتر فلوشیپ پرتودرمانی ( رادیوتراپی ) انکولوژی در تهران

تعداد دکتر فلوشیپ پرتودرمانی ( رادیوتراپی ) انکولوژی، کمتر از تعداد انگشتان دستان ماست! تفاوت فلوشیپ و متخصص صرفا در بخش درمان تسکینی درمان بیمارن مبتلا به سرطان است و از لحاظ اصل درمان مزیت واضحی نسبت به متخصص رادیوتراپی انکولوژی ندارند. لذا در انتخاب بهترین فلوشیپ پرتودرمانی ( رادیوتراپی ) در تهران دقت لازم را داشته باشید.

 بهترین دکتر فلوشیپ پرتودرمانی ( رادیوتراپی ) انکولوژی در تهران

مقدمه

بیماران مبتلا به سرطان معمولاً به دنبال بهترین متخصص رادیوتراپی در تهران برای شروع روند درمان خود هستند. متاسفانه در سال های اخیر شیوع انواع سرطان در سراسر جهان افزایش یافته است. با افزایش تعداد بیماران، نیاز به خدمات درمانی توسط بهترین متخصصین این حوزه در مراکز مجهز رادیوتراپی و انکولوژی نیز به شدت افزایش یافته است. هرچند سرعت اثربخشی و درصد موفقیت روند درمان بیماران در گروی تشخیص به موقع و صحیح توسط پزشک و تکمیل فرآیند درمان توسط بیمار است.

در این مقاله از مجموعه مقالات علمی سایت دکتر هلاله خوشبخت قصد داریم به معرفی تخصص رادیوتراپی و انکولوژی، معرفی بهترین دکتر فلوشیپ پرتودرمانی ( رادیوتراپی ) انکولوژی تهران و غیره بپردازیم. اگر مبتلا به یکی از انواع سرطان و در انتظار شروع روند درمان خود هستید تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید تا به تمام پرسش های خود دست یابید.

بهترین متخصص رادیوتراپی تهران

بهترین متخصص رادیوتراپی تهران

 

 

بهترین فلوشیپ پرتودرمانی ( رادیوتراپی ) انکولوژی در تهران چیست؟

فلوشیپ پرتودرمانی ( رادیوتراپی ) تخصصی خاص در حد فوق تخصص رشته مورد نظر است که به صورت کارگاه های اموزشی فارغ از تدریس های معمولی دانشگاهی به پزشکان اموزش داده میشود. البته در برخی در کشور ها مانند کانادا فلوشیپ به تنهایی خود رشته ای مجزا محسوب میشود . در کشورمان ایران و در تهران، چنین امکانی برای هیچ متخصص رادیوتراپی انکولوژی هنوز فراهم نشده است و در واقع ما هیچ فارغ التحصیلی از رشته فلوشیپ پرتودرمانی ( رادیوتراپی ) نداریم. مگر اینکه مدرک اخذ شده از خارج از کشور معادل سازی شده باشد.

تعداد این سری از متخصصان کمتر از تعداد انگشتان دستان ماست! تفاوت فلوشیپ و متخصص صرفا در بخش درمان تسکینی درمان بیمارن مبتلا به سرطان است و از لحاظ اصل درمان مزیت واضحی نسبت به متخصص رادیوتراپی انکولوژی ندارند. لذا در انتخاب بهترین فلوشیپ پرتودرمانی ( رادیوتراپی ) در تهران دقت لازم را داشته باشید.

رادیوتراپی چیست؟

قبل از مراجعه به بهترین متخصص رادیوتراپی تهران بهتر است بدانید رادیوتراپی نوعی روش درمانی برای کنترل و متوقف کردن تومورهای سرطانی است. در این روش از اشعه های رادیواکتیو برای از بین بردن کامل سلول های سرطانی استفاده می شود. تکنیک های مختلفی در رادیوتراپی یا پرتو درمانی استفاده می شود. انتخاب بهترین روش بر عهده پزشک بوده و با توجه به وضعیت بیمار و میزان پیشرفت بیماری صورت می گیرد. تشخیص، برنامه ریزی روند درمان، انجام رادیوتراپی و پیگیری مراقبت های بعد از پرتودرمانی از جمله وظایف رادیوتراپیست هستند. این خدمات با هدف دستیابی به بهترین نتیجه و توقف کامل رشد سلول های سرطانی صورت می گیرد.

انکولوژی چیست؟

درصد موفقیت در درمان سرطان در گروی مراجعه به بهترین متخصص رادیوتراپی تهران است. انکولوژی به آن دسته از درمان های غیر جراحی گفته می شود که برای درمان بیماران مبتلا به سرطان مورد استفاده قرار می گیرند. یک انکولوژیست به همراه تیم پزشکی متخصص به کنترل انواع سرطان و مدیریت آسیب پذیری بیماران در روند درمان می پردازد.  انواع روش های رادیوتراپی و درمانهای سیستمیک از جمله هورمون تراپی، ایمنی درمانی و غیره توسط انکولوژیست به کار گرفته می شوند تا علائم بیمار تسکین یافته و بیماری او به طور کامل کنترل شود.

یک انکولوژیست توانایی شناسایی و درمان انواع سرطان از جمله سرطان سینه، ریه، زنان، پوست، تیروئید، کودکان و غیره را دارد. هرچند یک انکولوژیست حرفه ای تنها در درمان یک یا دو نوع سرطان به صورت تخصصی فعالیت می کند تا بتواند بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت ارائه کند.

بهترین متخصص رادیوتراپی

بهترین متخصص رادیوتراپی

ویژگی های بهترین متخصص رادیوتراپی و انکولوژی

بیماران مبتلا به سرطان باید بهترین متخصص رادیوتراپی تهران را انتخاب کنند تا از جدیدترین روش های درمانی برای کنترل، درمان و جلوگیری از پیشرفت بیماری خود بهره مند شوند. این بیماران همچنین همراهی تیم پزشکی را در تمام مراحل درمان تا لحظه بهبودی کامل خواهند داشت. پزشک متخصص باید بیمار را از مدت زمان درمان، عوارض جانبی احتمالی، نیاز به بستری، روش های درمانی مختلف، مراقبت های بعد از رادیوتراپی و غیره مطلع کند. هر گونه پرسش و ابهام در روند درمان باید توسط پزشک پاسخ داده شود تا بیمار بدون نگرانی روند درمان خود را طی کند.   

بهترین متخصص رادیوتراپی تهران باید از تجربه و تخصص کافی در حوزه درمان سرطان های مختلف برخوردار باشد. تسلط بر روش های درمانی مختلف می تواند شانس انتخاب بهترین روش درمانی و موفقیت آن را افزایش دهد. همچنین بهره مندی از فناوری و تجهیزات پیشرفته و به روز نیز تاثیر شگرفی در روند بهبودی بیماران مبتلا به سرطان دارد. بنابراین بهتر است بیماران برای دریافت خدمات درمانی به مراکز مجهز پرتودرمانی و انکولوژی مراجعه نمایند.

بهترین متخصص پرتودرمانی

بهترین متخصص رادیوتراپی  تهران فردی است که از مهارت درمان بالایی برخوردار باشد و تنها درمان های صحیح و اصولی را به کار گیرد. تجربه و تخصص بالای پزشک متخصص می تواند کوتاه ترین و کم هزینه ترین راه درمان را برای بیمار فراهم کند. اقدام به موقع و انتخاب بهترین متخصص برای شروع فرآیند درمان می تواند شانس موفقیت در روند بهبودی بیمار را به شدت افزایش دهد. بنابراین بهتر است برای انتخاب پزشک معالج خود زمان بگذارید و با تحقیق و مطالعه نظرات مراجعه کنندگان قبلی از کیفیت خدمات ارائه شده اطمینان حاصل نمایید. کلینیک رادیوتراپی و انکولوژی دکتر خوشبخت با بهره گیری از کادر متخصص و بهترین و پیشرفته ترین دستگاه ها آماده خدمت رسانی به بیماران عزیز مبتلا به سرطان در سراسر ایران است.

بهترین دکتر فلوشیپ پرتودرمانی ( رادیوتراپی ) انکولوژی تهران

خدمات دکتر هلاله خوشبخت

دکتر هلاله خوشبخت در کلیه تکنیک‌های پیشرفته رادیوتراپی از جمله SRS ، TOMOTHERPAY، پروتون تراپی و غیره تخصص دارد. تشخیص دقیق و تسریع بهبود وضعیت بیماران مهم ترین هدف دکتر هلاله خوشبخت به عنوان بهترین متخصص رادیوتراپی تهران است. شیمی درمانی و رادیوتراپی از رایج ترین خدمات درمانی است که در کلینیک دکتر خوشبخت به بیماران ارائه می شود.

بهترین مرکز خدمات رادیوتراپی و انکولوژی در تهران

علاوه بر انتخاب بهترین دکتر متخصص رادیوتراپی انکولوژی تهران، مراجعه به بهترین مرکز رادیوتراپی و انکولوژی نیز بر روند درمان و میزان موفقیت آن تاثیرگذار است. بهترین مراکز پرتودرمانی به آخرین و پیشرفته ترین تجهیزات و دستگاه ها مجهز هستند. این دستگاه ها با استفاده از پرتو اشعه هایی با نفوذ بالا، رشد غدد سرطانی را متوقف می کنند. این کار با هدف جلوگیری از پیشرفت بیماری و انتقال آن به نقاط دیگر بدن و تکمیل فرآیند جراحی و تخلیه بافت های سرطانی انجام می شود. خوشبختانه با پیشرفت علم و تکنولوژی درمان سرطان های بدخیم نیز به کمک تکنولوژی هایی چون ایمونوتراپی میسر شده است.

هزینه رادیوتراپی و انکولوژی در تهران

با بهره گیری از پوشش های بیمه پایه و تکمیلی خود می توانید از خدمات بهترین متخصص رادیوتراپی تهران استفاده نمایید. سطح پوشش بیمه ای شرکت های مختلف برای درمان سرطان متفاوت است. بنابراین برای اطلاع از سقف پوشش بیمه ای خود در درمان سرطان می توانید به یکی از شعب طرف قرارداد بیمه خود مراجعه نمایید. لازم به ذکر است که هزینه های درمان انواع سرطان متغیر بوده و مستقیماً به میزان پیشرفت بیماری، سن و وضعیت جسمانی بیمار و غیره بستگی دارد. جهت اطلاع از هزینه های خدمات رادیوتراپی و انکولوژی می توانید از طریق راه های ارتباطی با کلینیک دکتر هلاله خوشبخت تماس حاصل فرمایید.

خدمات دکتر هلاله خوشبخت

health-icon-4-3

خدمات اصلی

ارایه خدمات درمان سرطان با رادیوتراپی پیشرفته  ایمونوتراپی شیمی درمانی تارگت تراپی و تشخیص و درمان سرطان های بدخیم خدمات اصلی کلینیک و مطب دکتر هلاله خوشبخت است….

عوارض رادیوتراپی شیمی درمانی پرتودرمانی پرتو درمانی
health-icon-16-3

شیمی درمانی

شیمی درمانی چیست و چگونه انجام میشود؟

به عنوان بخشی از فرآیندهای طبیعی بدن، سلول‌ها به صورت مداوم از راه تقسیم شدن، جایگزین می‌شوند. زمانی که سرطان ایجاد…

ایمونوتراپی 2
health-icon-2-3

ایمونوتراپی

شاید با شنیدن نام سرطان، ترس و دلهره، تبدیل به بلای جان شما شود. چون در وهله نخست هر کسی که این نام را می شنود؛ وحشت زده می شود. امروزه با استناد به جدیدترین روش درمان سرطان، انواع مختلف سرطان درمان میشود.

health-icon-13-3

استفاده از داروهای اورجینال ایمونوتراپی

در حال حاضر، داروهای ایمونوتراپی اورجینال  در ایران توزیع می‌شوند و می‌توان به دست آورد. البته باید توجه داشت که استفاده از داروهای ایمونوتراپی باید تحت نظارت پزشک متخصص باشد و هرگز نباید این داروها را بدون نظارت پزشکی مصرف کرد.

عکس رادیوتراپی پیامبران
health-icon-10-3

پرتو درمانی و رادیوتراپی فوق پیشرفته

روش‌های SRS، SBRT و VMAT درمانی بسیار دقیق و کارآمد برای بیماری‌هایی مانند سرطان هستند.  توموتراپی نیز از جمله این روش هاست که البته این خدمات فقط در 6 مرکز درمانی قابل ارایه هستنو و خانم دکتر هلاله خوشبخت این خدمات را به بیماران ارایه میدهد.

توریسم درمانی

توریسم درمانی و درمان بیماران خارج از کشور

نظر به دراختیار داشتن امکانات  پیشرفته و نیز امکاناتی نظیر هتلینگ و نگهداری و مراقبت از بیماران به صورت VIP  درمان بیماران خارجی به بهترین شکل ممکن توسط تیم دکتر هلاله خوشبخت در حال انجام است.

مشخصات مراکز درمانی دکتر هلاله خوشبخت

برای مشاهده مراکز خدمات درمانی دکتر هلاله خوشبخت کلیک نمایید یا با ما تماس بگیرید

تماس